I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, October 30, 2008

What about now?


What about now?
What about today?
Ari ni x berapa bgs utk aku, ntahla. Pg pergi Uitm dgn harapan nk belajar rajin2, then g tgk carry mark. Ya Allah... ni je ke hasil usaha aku selama 1 sem? Carry mark nyata tidak memberangsangkan. Agak down jg aku. Then aku relax kjp, merenung kembali apa yg pernah berlaku dlm hidup aku. Teringat kembali, sem lps pon aku mcm ni. Tp aku usaha d saat2 akhir, alhamdulillah membuahkan hasil. Thanks to Jumput n Ain yg ari2 teman aku kt lib akhir sem lps. Tp sem ni nyata berbeza, aku sorang2 je, menempuh semua nye sorang2. Mmg sukar,mmg tertekan. Dgn jadual exam yg x memihak pd aku, aku bnr2 terdesak. Mcm2 dlm kepala ni doq p.k. Mampukah aku mengulangi kejayaan lps, boleh ke aku study sorang2 ni. But that is life, mahu atau x ia tetap perlu d tempuhi. Menyerah sebelum berjuang, mmg akan kalah. Tp berjuang dgn tgn kosong, serba kekurangan, blh ke berjaya? Ia kerja yg d ats sana, aku x berhak nk judge sbnrnya. Ya... biar la masa yg menentukan semuanya. Selalu aku yg beri semangat pd org, tp skrg nyata aku bnr2 perlukan sum1 utk memberi semangat pd aku. Ada ke? Mybe...

3 comments:

aEn said...

ary..i miss dat thing too..miss it damn much..but everything is changed..aku juge da xde mud ndak ke lib..mcm menyedihkn je..tp aku seyis my tears drop when i read this post..u must b strong bro..dont ever give up..i know u can do it..

uncle_s0ul said...

i know u can do it too! ok! sob seb sob seb.........

mR. Rasfeen said...

hmmm....kasihan!~nex sem ade lg,jgn risau...hehe ,)