I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, October 11, 2008

jodoh?


'setiap dari kita miliki jodohnya masing2'.aku ingin mempercayai jodoh.tapi mampukah aku melakukan nya...?terlalu banyak yang telah aku lalui selama ni dalam cuma memahami apa itu jodoh?siapakah jodoh ku?lama lagi kah aku akan menemui jodoh ku?semua mencari tanda tanya.pertanyaan yang tiada jawapannya.dalam cite ayat2 cinta,watak fahri yang manusia sebaik 2 pun berhadapan dengan perkara yang sama.mencari kepastian dalam kesamaran.sebelum dia menemui kepastian itu,pelbagai halangan,cabaran,situasi yang berlaku pada dia.hingga satu ketika dia hampir putus asa,hilang arah.adakah aku juga perlu melalui saat mcm 2 sebelum menemui kepastiannya?ya Allah,inikah ujian Mu pada hambamu ini yang lemah dengan keraguan.jika ini lah ujian Mu untuk aku jadi lebih tabah,aku redha.tuhan tidak akan menguji hambanya lebih dari kamampuan hambanya itu.

No comments: